Trzecia Edycja Konkursu Faster Mind Challenge
POSTANOWIENIA OGÓLNE
Konkurs jest organizowany pod nazwą „Faster Mind Challenge i jest zwany dalej „Konkursem”.
Organizatorem konkursu jest FM LOGISTIC CORPORATE, SAS z kapitałem w wysokości 42,926,547.38 €, Zone Industrielle, Rue de L'Europe, (57370) PHALSBOURG FRANCE, zarejestrowana pod numerem 452228-596 w rejestrze handlowym i rejestrze spółek METZ. (dalej zwana “Partnerem”),
Konkurs odbędzie się w terminie od 01/10/2018 do 30/04/2019 i będzie prowadzony za pośrednictwem strony internetowej pod adresem http://www.fastermindchallenge.pl .
Artykuł 1. DEFINICJE
“Nagroda”: termin odnosi się do nagrody przyznanej Laureatom po zakończeniu Konkursu.
“Instrukcje”: termin odnosi się do specyfikacji i wytycznych określonych przez Partnera, które mogą obejmować terminy, nagrody, wytyczne i tematy, które odnoszą się do wszystkich uczestników konkursu.
“Konkurs”: termin odnosi się do konkursu, który jest przedmiotem Regulaminu, zorganizowanego przez Organizatorów.
“Informacje Poufne”: odnosi się do informacji określonych w Artykule 17.
“Prace”: termin łącznie odnosi się do Prac wstępnych i do Prac Finałowych.
“Prace Finałowe”: termin odnosi się do Prac opisanych w niniejszym regulaminie, które są składane na końcu etapu Klasyfikacji.
“Jury Finałowe”: termin odnosi się do jury odpowiedzialnego za klasyfikację finalistów.
“Uczestnik”: termin odnosi się do każdej osoby, która bierze udział w Konkursie i która została zarejestrowana zgodnie z Regulaminem.
“Klasyfikacja Wstępna”: termin odnosi się do pierwszego etapu Konkursu, który został opisany w Regulaminie.
“Prace Klasyfikacji Wstępnej”: termin odnosi się do prac opisanych w Regulaminie, które składane są podczas Klasyfikacji Wstępnej.
“Jury Klasyfikacji Wstępnej”: termin odnosi się do jury odpowiedzialnego za wybór uczestników podczas selekcji wstępnej.
“Projekt”: termin odnosi się do Zespołu i wszystkich Prac Zespołu.
“Rejestracja”: termin odnosi się do rejestracji Uczestnika Konkursu zgodnie z Regulaminem.
“Nominacja”: termin odnosi się do przyznania Nagrody za każdy element konkursu przez Jury Finałowe na zakończenie Klasyfikacji.
“Zasady”: termin odnosi się do zasad Konkursu.
“Klasyfikacja”: termin odnosi się do drugiego etapu Konkursu.
“Jury Klasyfikacyjne”: termin odnosi się do jury odpowiedzialnego za wybór Uczestników podczas Klasyfikacji.
“Zespół”: termin odnosi się do grupy osób, którą Uczestnicy muszą utworzyć lub do której muszą dołączyć na platformie internetowej w celu wzięcia udziału w Konkursie.
“Laureat” lub “Laureaci”: terminy odnoszą się do członków Projektów, którzy przejdą do końcowego etapu Konkursu i będą klasyfikowani przez Jury Finałowe jako zespoły, które wygrały Konkurs.
„Partner”: FM Logistic
Arykuł 2. CEL
2.1. Regulamin ma na celu zdefiniowanie, warunków i zasad uczestnictwa w Konkursie.
2.2. Uczestnik potwierdza i akceptuje, że Konkurs sprawdza wiedzę, umiejętności i pomysłowość Uczestnika podczas niezwykle trudnych zadań konkursowych. Konkurs nie może zależeć, nawet częściowo, od przypadku, czynników losowych i/lub szczęścia Uczestnika, a zatem nie może być uznany za loterię lub zdarzenie ją przypominające.
Artykuł 3. WARUNKI PRZYSTĄPIENIA DO KONKURSU
3.1. Udział w Konkursie jest bezpłatny i nie wymaga od Uczestników ponoszenia dodatkowych kosztów. Poniesione koszty uczestnictwa mogą podlegać zwrotowi w warunkach określonych w art. 16.
3.2. Uczestnik powinien zapoznać się niniejszym Regulaminem i w pełni zaakceptować jego warunki w całości, bez zastrzeżeń przed przystąpieniem do Konkursu.
3.3. W Konkursie mogą wziąć udział osoby, które:
3.4. Pracownicy i przedstawiciele Usługodawcy i Partnera oraz / lub członkowie ich rodzin (rodzice, dzieci, małżonkowie) nie mogą brać udziału w Konkursie.
3.5. Uczestnik musi poświadczyć, że będzie przestrzegać wyżej wymienionych warunków. Przyznanie nagrody będzie uzależnione od tego, czy Uczestnik może potwierdzić, że spełnia wyżej opisane warunki.
3.6. Uczestnik musi stworzyć zespół składający się z 2 – 3 osób.
3.7. Każdy Uczestnik i / lub zespół, który nie przestrzega warunków Regulaminu podczas dokonywania Rejestracji oraz podczas trwania Konkursu, będzie automatycznie i bez uprzedniego powiadomienia, zdyskwalifikowany z udziału w Konkursie i nie otrzyma żadnej Nagrody. Organizatorzy mają prawo do zażądania zwrotu otrzymanej nagrody w przypadku, w którym Nagroda zostanie przyznana Uczestnikowi i / lub Zespołowi, który nie przestrzega lub nie przestrzegał Regulaminu w czasie dokonywania Rejestracji lub podczas Konkursu.
Artykuł 4. REJESTRACJA I DOSTĘP DO KONKURSU
4.1. Aby zarejestrować się jako Uczestnik Konkursu, osoba musi przesłać wypełniony formularz zgłoszeniowy (załącznik nr 1 niniejszego Regulaminu). Zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. tekst jednolity o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) przekazane dane będą przetwarzane przez FM Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Tarczyńskiej 111 A, 96-320 Mszczonów oraz FM LOGISTIC CORPORATE do celów organizacji i promocji konkursu.
4.2 Formularz zgłoszeniowy musi zawierać:
Uczestnik musi potwierdzić, że akceptuje Regulamin Konkursu.
4.2. Formularz zgłoszeniowy Użytkownika, który zawiera błędne, niekompletne lub budzące wątpliwości informacje nie będzie brana pod uwagę a taki Uczestnik i / lub zespół Uczestnika zostanie zdyskwalifikowany.
4.3. Dokonując zgłoszenia, Użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie wiadomości e-mail od Organizatora podczas trwania Konkursu. Użytkownik również wyraża zgodę na kontakt telefoniczny, jeśli zostanie wybrany do uczestnictwa w Konkursie lub zostanie jego Laureatem.
4.4. Udział w Konkursie wymaga od Uczestnika, aby ten miał dostęp do Komputera, który spełnia niżej opisane minimalne wymagania sprzętowe:
Artykuł 5. CZAS TRWANIA KONKURSU
5.1. Konkurs trwa od godziny 8:00 dnia 01.10.2018 do godziny 23:59 dnia 30.04.2019.
5.2. Każdy termin został jasno określony w niniejszych zasadach. W odniesieniu do Konkurs obowiązuje strefa czasowa wykorzystywana w Paryżu (GMT +1).
5.3. W razie potrzeby, ze względów operacyjnych, Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany czasu trwania Konkursu o rozsądny przedział czasowy, o czym Uczestnicy zostaną poinformowani.
Artykuł 6. ZASADY KONKURSU
6.1. Konkurs polega na złożeniu dwóch (2) Prac, które będą zgodne z wymaganiami wymienionymi w Artykule 7 i Artykule 8. Prace będą składane w dwóch etapach: Klasyfikacji Wstępnej oraz Klasyfikacji Finałowej, po jednej pracy dla każdego z tych etapów.
6.2. Wspomniane Prace muszą bezwzględnie odnosić się do zagadnienia (treść zagadnień stanowi załącznik numer 2 niniejszego regulaminu).
6.3. Prace mogą być napisane w języku polskim, jednak wszystkie prace i prezentacje przeznaczone dla Finału Międzynarodowego będą obowiązkowo sporządzone w języku angielskim.
6.4. Każda rekomendacja składa się wyłącznie z dwóch (2) Prac:
Artykuł 7. PROCEDURA ETAPU KLASYFIKACJI WSTĘPNEJ
7.1. Klasyfikacja Wstępna odbędzie się w dniu 01.10.2018 o 08:00 i zakończy się 16.12.2018 o 23:59.
7.2. W tym okresie, i do 02.12.2018 - 23:59, Uczestnicy prześlą na adres e-mail konkurs@fmlogistic.com swoje Prace dla etapu Klasyfikacji Wstępnej, jak również skan (fotografia) wypełnionego Formularza Zgłoszeniowego (każdy uczestnik indywidualnie wypełnia formularz).
Praca dla tego etapu powinna zawierać:
7.3. Klasyfikacja Wstępna Projektów będzie realizowana na podstawie Prac przeznaczonych dla Klasyfikacji Wstępnej, zgodnie z Art. 12.
Artykuł 8. PROCEDURA KLASYFIKACYJNA
8.1. Klasyfikacja odbędzie się w terminie od 19.12.2018 - 08:00 do 20/01/2019 - 23:59.
8.2. Wyłącznie zespoły z Krajów Organizujących, które zostały wybrane w Klasyfikacji Wstępnej przejdą do dalszej Klasyfikacji.
8.3. Takie zespoły lub uczestnicy powinni wysłać swoje prace finałowe do 20/01/2019 o 23:59, na adres e-mailowy konkurs@fmlogistic.com .
Praca Finałowa powinna zawierać:
8.4. Wybór Projektów, które zostały przedstawione w Etapie Klasyfikacyjnym, zostanie przeprowadzony z wykorzystaniem Prac Finałowych, zgodnie z Artykułem 12.
Artykuł 9. PROCEDURA FINAŁU ETAPU KRAJOWEGO
9.1. Tylko cztery (4) Projekty wybrane w każdym Kraju Organizującym na końcu Etapu Kwalifikacyjnego będą mogły uczestniczyć w krajowym finale, zgodnie z Artykułem 12.
9.2. Prace przeznaczone dla tego etapu mają formę ustnej prezentacji Projektu. Prezentacji dokonują Uczestnicy Konkursu.
9.3. Jedynie cztery (4) wybrane Projekty będą ocenione na podstawie prezentacji ustnych, zgodnie z Artykułem 12.
9.4. Organizatorzy mogą nakręcić film prezentujący ceremonię finałową. Wybrani Uczestnicy wyrażają zgodę i zobowiązują się uczestniczyć w realizacji takiego filmu.
Artykuł 10. PROCEDURA FINAŁU ETAPU MIĘDZYNARODOWEGO
10.1. Tylko Laureat Krajowego Finału z Każdego Kraju Organizującego może uczestniczyć w Finale Międzynarodowym, zgodnie z Artykułem 12.
10.2. Prace dla tego etapu składają się z prezentacji ustnej Projektu przez Uczestników, która będzie miała miejsce Paryżu. Praca na finał międzynarodowy powinna zostać przygotowana w języku angielskim. Prezentacja ustna odbędzie się w języku angielskim.
10.3. Tylko Projekty (7) zakwalifikowane do ostatniego etapu będą oceniane na podstawie prezentacji ustnej, zgodnie z Artykułem 12.
10.4. Organizatorzy mogą nakręcić film prezentujący ceremonię finału Konkursu. Wybrani Uczestnicy wyrażają zgodę i zobowiązują się uczestniczyć w realizacji takiego filmu.
Artykuł 11. CHARAKTERYSTYKA PRAC
11.1. Prace muszą bezwzględnie odnosić się do zagadnienia (załącznik nr2).
11.2. Prace należy wysłać w formie cyfrowej, w jednym z podanych formatów: DOC/DOCX/PDF/PPT/PPTX/KEY/ODT/MP3/MPEG/MOV/MP4.
11.3. Prace muszą zostać zapisane w I etapie w języku polskim, a podczas finału międzynarodowego w języku angielskim.
11.4. W przypadku trudności lub niepowodzenia odczytania Pracy, Uczestnicy danego Projektu zostaną powiadomieni o takim problemie i będą odpowiedzialni za jego ponowne przesłanie przed końcowym terminem dla składania Prac dla danego etapu Konkursu. W przypadku opóźnienia, dany Projekt zostanie zdyskwalifikowany.
11.5. Każdy z Uczestników zapewnia, że złożone Prace są wyłącznie dziełem Zespołu. W przypadku udowodnienia, że Prace są dziełem osób trzecich, Zespół składający taką Pracę zostanie zdyskwalifikowany.
11.6. Wykorzystywane zdjęcia i obrazy nie mogą być objęte prawami autorskimi. Organizatorzy nie odpowiadają za wykorzystanie materiałów będących przedmiotem własności intelektualnej osób trzecich.
Artykuł 12. KLASYFIKACJA
12.1. Konkurs podzielony jest na dwa etapy klasyfikacyjne:
12.2. Każdy z tych etapów klasyfikacyjnych opiera się na:
Na klasyfikację, pod żadnym pozorem, nie będą miały wpływu czynniki związane z wyglądem fizycznym osoby, wyznaniem lub powiązaniem ze związkami zawodowymi, opiniami politycznymi lub orientacją seksualną. Klasyfikacja nie będzie opierać się, pośrednio lub bezpośrednio, na czynnikach losowych.
12.3. Jury Klasyfikacji Wstępnej, składające się z członków spółki Partnera z każdego Kraju Organizującego Konkurs. Członkowie Jury posiadający kwalifikacje niezbędne do dokonania Klasyfikacji Wstępnej wybiorą maksymalnie dziesięć (10) projektów.
12.4. Jury Klasyfikacyjne składające się z członków spółki Partnera, którzy posiadają kwalifikacje niezbędne do dokonania Klasyfikacji Wstępnej i którzy będą odpowiadać za wybór nie więcej niż czterech (4) Projektów na podstawie Klasyfikacji przedstawionych Prac.
12.5. Partner, za pośrednictwem adresów e-mail podanych w formularzu zgłoszeniowym poinformuje wszystkich Uczestników o wynikach Klasyfikacji Wstępnej najpóźniej do dnia 19.12.2018 a o wynikach Klasyfikacji najpóźniej do 05/02/2019. Organizatorzy są uprawnieni do zmiany terminów ogłoszenia wyników, jeśli będzie wymagany dodatkowy czas na dokonanie oceny złożonych Prac.
12.6. Każdy wybrany Uczestnik musi odpowiedzieć na wiadomość e-mail wysłaną przez Usługodawcę, informując o wyborze Zespołu, przed upływem terminu określonego w takiej wiadomości. W przeciwnym razie, Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zdyskwalifikowania Projektu takiego Uczestnika.
12.7. Jury Finałowe wybierze w końcowym etapie Finału cztery (4) Wybrane Projekty na podstawie ich prezentacji oraz nominują Zwycięskie Projekty.
12.8. Nominacje Jury Końcowego zostaną ogłoszone w dniu ustnych prezentacji.
Artykuł 13. NAGRODY
13.1. Nagrody, o których mowa w niniejszym artykule, dotyczą:
Nagroda nie może zostać przyznana Laureatom Konkursu, jeżeli nie spełniają oni wyżej opisanych warunków oraz zasad przedstawionych poniżej.
13.2. Nagrody zostają przyznane w finale Konkursu, pod warunkiem:
13.3. Uczestnik nie zostanie uznany za Laureata Konkursu i nie otrzyma Nagrody, jeśli nie będzie zgłoszony, jako członek Zespołu Projektu przed zakończeniem Klasyfikacji Wstępnej.
13.5. Każdy Uczestnik akceptuje fakt, że przyznanie Nagrody nie może zostać zakwestionowane, a Uczestnik nie może żądać przekazania mu wartości pieniężnej przyznanej Nagrody, ani do wymiany jej na inną Nagrodę, bez względu na przyczynę. Nagroda nie podlega przeniesieniu, a Uczestnicy zostaną poinformowani, że sprzedaż lub wymiana Nagrody jest zabroniona.
13.6. W przypadku niedostępności Nagrody, Partner może swobodnie zastąpić Nagrodę taką o podobnej wartości, tej samej marki lub innej marki lub może zastąpić ją kwotą odpowiadającej jej wartością, w zależności od uznania Partnera.
13.7. Każdy Uczestnik akceptuje fakt, że Partner nie będzie w żadnym wypadku odpowiadać za wady Nagrody lub za szkody wynikające z użytkowania Nagrody przez Laureata lub jakąkolwiek stronę trzecią. Partner nie zapewnia usług gwarancyjnych.
13.8. Każdy Uczestnik akceptuje fakt, że Partner zobowiązuje się do dostarczenia Nagrody przyznanej Laureatom. Zwroty nie będą akceptowane.
13.9. W przypadku, gdy Laureatowi nie uda się odebrać Nagrody, z powodu niezależnego od Organizatorów, w okresie 2 miesięcy od daty otrzymania wiadomości o jej przyznaniu, Partner ma prawo przejąć taką Nagrodę.
13.10. Laureatom Projektów zostaną przyznane następujące nagrody:
Miejsce I – każdy uczestnik zespołu otrzyma kamerę GoPro Hero 7 Black
Miejsce II - każdy uczestnik zespołu otrzyma Hulajnogę elektryczną Razor E300
Miejsce III - każdy uczestnik zespołu otrzyma Tablet Lenovo YOGA
Miejsce IV - każdy uczestnik zespołu otrzyma Czytnik Kruger&Matz Library 2S
Artykuł 14. PRAWO WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ
14.1. Termin "prawa własności intelektualnej" odnosi się do dowolnego Wynalazku, wszelkich praw autorskich lub innych praw do marki lub modelu oraz, szerzej, do dowolnego elementu, który może być chroniony przez międzynarodowe prawo lub konwencje dotyczące własności intelektualnej.
14.2. Każda marka, logo lub jakikolwiek inny element związany z jakąkolwiek inną Firmą jest wyłączną własnością takiej Firmy. Udział w konkursie nie stanowi w żadnym wypadku prawa do korzystania z tych elementów własności intelektualnej.
14.3. Wszelkie Prace obejmujące kilku Uczestników stanowią Pracę zespołową, zgodnie z artykułem L 113-2 i Kodeksem Własności Intelektualnej. Uczestnik oświadcza, że jest faktycznym współautorem i współwłaścicielem wszystkich praw własności intelektualnej dołączonych do każdej Pracy przedstawionej w Konkursie przez jego zespół, oraz że jest właścicielem wszystkich praw związanych z takimi Pracami, w tym praw własności intelektualnej.
14.4. Prace są poufne. Każdy Uczestnik wyraża zgodę na to, że nie ujawni żadnej z nich stronom trzecim oraz że nie będzie ponownie używać, modyfikować, publikować, komunikować, cedować ani wykorzystywać żadnej części Rekomendacji i / lub Prac bez uprzedniej pisemnej zgody Firmy.
14.5. W związku z powyższym, każdy Uczestnik, we własnym imieniu, przeniesie na Firmę wyłączne prawo do złożenia jakiegokolwiek tytułu prawa własności przemysłowej, które może obejmować Prace, włączając w to prawo do patentu, licencję, franszyzę, zarejestrowany znak towarowy, certyfikat ochrony, certyfikat roślinny, topografię półprzewodników, każdy rysunek lub model, markę lub nazwę domeny, niezależnie od tego, czy jest to we Francji, Unii Europejskiej, lub w dowolnym miejscu na świecie.
Spółka jest jedynym beneficjentem wszelkich praw związanych z prawami własności przemysłowej i może swobodnie nimi rozporządzać.
Jeżeli Prace są chronione, częściowo lub w całości, przez prawa autorskie i zgodnie z Kodeksem Własności Intelektualnej, przenoszone prawa obejmują wszystkie prawa autorskie związane z prawami pokrewnymi wszystkich autorów, a mianowicie:
Uczestnik wyraża zgodę na to, że cena przeniesienia praw jest zawarta w wartości otrzymanej Nagrody i nie może żądać żadnej dodatkowej kwoty, bez względu na powód. Ponadto Uczestnik oświadcza, że nie złożył żadnego patentu i nie wystosuje roszczeń na podstawie prawa autorskiego w odniesieniu do swoich Prac w przyszłości.
Uczestnik gwarantuje, że Prace nie są fałszerstwem ani podrobioną kopią innych produktów, oraz że cesja nie narusza praw jakichkolwiek osób trzecich. Uczestnik gwarantuje ochronę Spółce i jej podmiotom stowarzyszonym, wraz z Organizatorem, przed wszelkimi działaniami lub roszczeniami jakiejkolwiek osoby powołującej się na prawo własności intelektualnej lub przemysłowej, lub dowolnym innym działaniom, które mogłoby zostać naruszone przez tę cesję.
Artykuł 15. KOMUNIKACJA
15.1. Każdy Uczestnik upoważnia Organizatorów, w założeniu, że zostanie Zwycięzcą Konkursu, do używania jego / jej nazwiska, imienia, adresu twittera, jego / jej miasta i regionu miejsce zamieszkania, nazwy szkoły / byłej szkoły i jego / jej zdjęcia, imienia i nazwiska w dowolnej promocji (z wyjątkiem zakupu powierzchni reklamowej), w tym na stronach internetowych Usługodawcy i Partnera oraz dowolnej witryny powiązanej.
15.2 Uczestnik rozumie i przyjmuje do wiadomości, że uczestnictwo w tym Konkursie jest okazją do otrzymania od Organizatora ofert pracy i biuletynów z informacjami o ofertach pracy.
Artykuł 16. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
17.1. Uczestnictwo w Konkursie oznacza, że Uczestnik zna i akceptuje naturę, ograniczenia i ryzyko związane z użyciem sieci internetowej oraz zagrożenia powiązane z rozwiązaniami technologicznymi, w szczególności w odniesieniu do wydajności, czasu reakcji, bezpieczeństwa oprogramowania i sprzętu komputerowego w zakresie potencjalnych ataków, wirusów, koni trojańskich, a także ryzyko utraty lub przekierowania danych. W związku z tym, Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za szkody, jakie Uczestnik może ponieść w związku z zaakceptowanymi przez niego cechami, ograniczeniami i ryzykiem.
17.2. Organizatorzy nie odpowiadają za jakiekolwiek szkody spowodowane defektem lub opóźnieniem dostaw Prac, zwłaszcza w odniesieniu do ich akceptacji z powodu ich opóźnionego dostarczenia, lub szkód spowodowanych niemożliwością połączenia się z odpowiednią stroną w celu przesłania/pobrania jakichkolwiek Prac, awarii lub czasu przesłania danych poprzez e-mail w czasie trwania Konkursu lub za jakiekolwiek szkody spowodowane przeszkodami utrudniającymi Uczestnikowi przystąpienie lub uczestniczenie w całym Konkursie lub jego części.
17.3. Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za całkowitą lub częściową modyfikację, zawieszenie, przerwanie, odroczenie lub odwołanie całości lub części Konkursu z przyczyn od nich niezależnych.
17.4. Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za konsekwencje dyskwalifikacji Uczestnika i / lub zespołu z powodu naruszenia Regulaminu i / lub w przypadku odrzucenia Wyników z powodu nieprzestrzegania Regulaminu.
17.5. W żadnym przypadku Organizatorzy nie będą ponosić odpowiedzialności za doręczenie Nagród lub brak możliwości Laureata do wykorzystania Nagrody z powodów niezależnych od Organizatorów. Organizator nie ponosi odpowiedzialności w przypadku utraty i / lub uszkodzenia Nagrody podczas transportu pocztą lub z wykorzystaniem podobnego usługodawcy, a bardziej ogólnie, w przypadku, w którym Laureat nie otrzyma swojej Nagrody. Organizator nie ponosi odpowiedzialności w przypadku incydentów lub wszelkiego rodzaju szkód, które mogą wynikać z korzystania z przyznanej Nagrody.
Artykuł 18. INFORMACJE POUFNE
18.1. "Informacje poufne" w rozumieniu niniejszego porozumienia to wszystkie istotne lub niematerialne informacje o dowolnym charakterze, w szczególności administracyjne, handlowe, naukowe, techniczne, finansowe, podatkowe, które zostały, są lub będą przekazywane przez Partnera Uczestnikowi, bezpośrednio lub pośrednio, ustnie, na piśmie lub w jakikolwiek inny sposób, niezależnie od formy dokumentu (papierowa /elektroniczna).
Poniższe informacje nie są uznawane za poufne:
18.2. Przez cały czas trwania Konkursu i przez okres pięciu (5) lat po jego zakończeniu, zgodnie z Artykułem 5, Uczestnik zobowiązuje się do:
18.3. Organizatorzy mogą ujawniać Informacje odnoszące się do Uczestników w całości lub w części wszystkim swoim podmiotom zależnym w rozumieniu art. L.233-1 francuskiego Kodeksu Handlowego lub dostawcy usług działającemu w jego imieniu lub w jego spółkach zależnych.
18.4. Po zakończeniu Konkursu, z uwagi na termin wskazany w Artykule 5 lub jego zerwanie, Uczestnik jest zobowiązany do zwrócenia wszystkich Poufnych Informacji do Partnera, bez względu na to, czy takie wsparcie zostało udzielone podczas Konkursu. Zabrania się uczestnikom przechowywać kopię, w jakiejkolwiek formie, z wyjątkiem przypadku, w którym została udzielona zgoda Partnera na takie działanie.
Artykuł 19. INFORMACJE I PRAWA
19.1. Udział w konkursie wymaga przekazania danych osobowych Uczestnika, o których mowa w Art. 4.
19.2. Uczestnik ma prawo do zmiany takich danych w dowolnym czasie.
19.3. Dane, o których mowa w niniejszym artykule, podlegają automatycznemu przetwarzaniu w rozumieniu ustawy nr 78-17 z dnia 6 stycznia 1978 r.,
W tym zakresie, Organizator zobowiązał się do ochrony wszystkich danych osobowych zainteresowanych osób. Dane te są gromadzone i przetwarzane przez Organizatora z zachowaniem ścisłej poufności zgodnie z ustawą z 6 stycznia 1978 r.
19.4. Zgodnie z postanowieniami artykułów 38, 39 i 40 ustawy nr 78-17 z dnia 6 stycznia 1978 r., Uczestnik może w dowolnej chwili skorzystać z prawa do:
19.5. W odniesieniu do instalacji plików cookie (lub innych podobnych plików) na komputerze Uczestnika podczas przeglądania strony internetowej Usługodawcy, Uczestnik jest proszony o zapoznanie się z Regulaminem Konkursu, warunkami i zasadami znajdującymi się na stronie internetowej www.fastermindchallenge.pl , które wcześniej Użytkownik zaakceptował.
Artykuł 20. ZASADY
20.1. Udział w Konkursie i przyznanie Nagrody wymaga akceptacji w sposób przejrzysty i prosty oraz pełnego przestrzegania Zasad. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zdyskwalifikowania, natychmiastowo i bez ponoszenia żadnych konsekwencji, każdego Uczestnika i / lub Projektu niespełniającego warunków opisanych w Regulaminie.
20.2. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikowania w dowolnym momencie warunków Regulaminu oraz podczas Konkursu, bez wymogu powiadomienia Uczestnika o takich zmianach w odniesieniu do zastosowania i ważności tych modyfikacji. Uczestnik jest proszony o regularne sprawdzanie Regulaminu. Uczestnik zrzeka się wyraźnej reklamacji lub zakwestionowania modyfikacji wniesionych do Regulaminu przez Organizatorów.
Artykuł 21. ANULOWANIE LUB ZAWIESZENIE KONKURSU
21.1. Organizator zastrzegają sobie prawo do anulowania, skrócenia lub zawieszenia Konkursu bez wcześniejszego uprzedzenia:
21.2. Organizatorzy nie odpowiadają za odwołanie lub zawieszenie Konkursu zgodnie z niniejszym artykułem a Uczestnik nie będzie miał prawa do roszczenia jakiegokolwiek odszkodowania z tego tytułu.
Artykuł 22. NIEZALEŻNOŚĆ
22.1. Rejestracja i udział w Konkursie w żaden sposób nie ma na celu stworzenia stosunku podporządkowania pomiędzy Organizatorami a Uczestnikiem.
Artykuł 23. ROSZCZENIA
23.1. Wszelkie roszczenia Uczestnika muszą zostać przesłane na piśmie w ciągu 30 dni od daty zakończenia Konkursu.
23.2. Każde roszczenie powinno zawierać niżej opisane informacje. Roszczenie, które nie zawiera opisanych niżej informacji zostanie odrzucone.
Artykuł 25. OBOWIĄZUJĄCE PRAWO
25.1. Regulamin i Konkurs podlegają prawu francuskiemu. W przypadku braku porozumienia w sprawie stosowania lub interpretacji Regulaminu, spór zostanie przedstawiony sądowi właściwemu, zgodnie z przepisami prawa odnoszącymi się do jurysdykcji terytorialnej.
Załącznik nr 1 do Regulaminu
Konkursu Faster Mind Challenge III edycja
.....................................................................
Data i miejscowość
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
Imię i nazwisko: ......................................................
Data urodzenia…………………………………………………..
Obywatelstwo: …………………………………………………...
Miasto: ………………………………………………………………
Kraj: …………………………………………………………………..
Narodowość: ……………………………………………………...
Adres poczty elektronicznej: ........................................................,
Nr telefonu: .........................................................
Szkoła: ………………………………………………………………..
Wykształcenie: …………………………….…………………….
Oświadczam, że:
………………………………………………………………
(czytelny podpis)
Załącznik nr 2
TEMATY KONKURSU FASTER MIND CHALLENGE III EDYCJA
Zrównoważony rozwój stanowi rzeczywistą szansę na wyróżnienie się dla Fm Logistic, rosnącej grupy o zdecydowanie innowacyjnym charakterze, otwartą na nowe rynki oraz nowe oferty.
Zredukowanie śladu węglowego prowadzonej działalności, zmniejszenie zużycia energii, opracowywanie ofert ekologicznych skierowanych do klientów, zapewnienie dobrego samopoczucia i bezpieczeństwa pracowników FM Logistic… Waszym celem jest oferowanie rozwiązań innowacyjnych, o wysokiej wartości dodanej, odpowiadających wyzwaniom łańcucha logistycznego jutra. Oto kilka propozycji pozwalających osiągnąć Wasz cel:
NG Concept, partnerska inżynieria budowlana, zintegrowana z FM Logistic zajmuje się budową platform. Aby poprawić wpływ tych konstrukcji na środowisko, proponujcie takie rozwiązania, które sprawią, że budynki będą miały pozytywne oddziaływanie dzięki zastosowaniu nowoczesnych i inteligentnych materiałów, urządzeń używających odnawialnych źródeł energii… Budowle muszą być idealnie zintegrowane z otaczającym je środowiskiem, czy będzie chodziło o ośrodki miejskie na obrzeżach miast, czy o platformy w strefie wiejskiej, koniecznym jest pogodzenie kwestii zdrowia, gospodarki i poszanowania bioróżnorodności.
Wejdźmy teraz do środka magazynu, by odkryć dwa sektory działalności: składowanie
i co-packing. Postępujcie w taki sposób, aby zredukować wydatki energetyczne tych działalności poprzez zredukowanie zapotrzebowania na surowce, optymalizację opakowań, używanie urządzeń mniej energochłonnych… Pomyślcie również o pracownikach Grupy: ich środowisko pracy powinno być ergonomiczne i wydajne. Proponujcie narzędzia, które poprawią ich warunki pracy i ułatwią pracę fizyczną. Dajcie upust swojej wyobraźni!
W celu zapewnienia naszym Klientom punktualnych dostaw, na drodze jest wiele ciężarówek. Aby ograniczyć wpływ na środowisko, znajdujcie rozwiązania czyniące transport bardziej zrównoważonym, niezależnie od tego, czy będzie to transport długodystansowy, czy logistyka miejska: optymalizujcie trasy, odpowiednio wypełniajcie ciężarówki, promujcie jazdę bardziej odpowiedzialną i używanie pojazdów o alternatywnych źródłach energii.
Ponadto, by sprostać wyzwaniom logistyki odwrotnej (obsługa powrotów) lub samego przetwarzania odpadów, bazujcie na modelu gospodarki zamkniętego obiegu.
Propozycja musi być innowacyjna i spójna, gdyż podejmujemy temat zrównoważonego rozwoju. Innowacja musi być odpowiedzialna: istnieje konieczność zintegrowania działań wspierających respektowanie środowiska, stosowanie materiałów przyjaznych dla środowiska, bezpieczeństwo pracowników, klientów, i tym podobnych..
Teraz pora na Wasz ruch!
___________
Przypomnienie: kryteria oceny